przemagluj swoje ciało!
FITNESS KLUB MAGIEL w Poznaniu przy ul. Nowowiejskiego 8, II piętro | tel. 061 670 03 21 - MAGIEL CYCLING, AEROBIC, KARDIO, JOGA, SAUNA, SIŁOWNIA

WZMACNIANIE

!

ABT

Fantastyczne zajęcia dla kobiet, wyszczuplające tak pożądane dolne partie ciała jak brzuch, uda i pośladki.

PROWADZĄCA: Ania C.

PŁASKI BRZUCH

Zajęcia nastawione na spalanie tkanki tłuszczowej i rzeźbienie pięknej sylwetki ze szczególnym ukierunkowaniem na modelowanie mięśni brzucha.

PROWADZĄCA: Ania C.

BS 

( Body Sculpt - rzeźbienie ciała )

Zajęcia wzmacniające  i rzeźbiące wszystkie grupy mięśniowe z użyciem stepów, hantli i gum.

 PROWADZĄCY: Ania C., Gosia O., Marta J.

TBC

( Total Body Conditioning )

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie partie ciała. Część główną poprzedza rozgrzewka, również z wykorzystaniem stepu. Uaktywnienie jednocześnie mięśni ramion i nóg sprawia, że pracujemy globalnie nad całym ciałem angażując wszystkie główne grupy mięśniowe.

PROWADZĄCY: Ania C.

POWER JUMP

Modelowanie sylwetki na trampolinach w rytm muzyki. Zajęcia, które przez intensywne tempo i wysokie tętno utrzymywane przez cały czas trwania zajęć, są nastawione na spalanie tkanki tłuszczowej, ale również wzmacnianie takich partii jak uda, biodra, pośladki i brzuch.

PROWADZĄCE:  Marta J., Ola M.

STRONG AND FLEXIBLE

Zajęcia łączące fitness, pilates, inspirowane power vinyasa yoga oraz elementami body art. Wzmacniają, rzeźbią, wysmuklają i uelastyczniają ciało. Elementy dynamiczne przeplatają się tu harmonijnie ze statycznymi tak, aby zajęcia tworzyły zrównoważoną całość.

PROWADZĄCA: Kasia K.

 

 

WZMACNIANIE

KONDYCJA

!

STEP

Zajęcia choreograficzne z wykorzystaniem stepu. To doskonały trening dla wszystkich chcących poprawić swą koordynację i pamięć ruchową.

PROWADZĄCA: Agnieszka W.

FORMA Z MAGLEM

Intensywne zajęcia kształtujące wytrzymałość siłową i kondycję. Zajęcia odbywają się na sali fitness.

PROWADZĄCY: Fabian

TRENING FUNKCJONALNY

Trening traktujący organizm jako jeden łańcuch ruchowy. Zajęcia poprawiają wzorce ruchowe i kondycję, wymuszają odpowiednią postawę ciała oraz wzmacniają wszystkie partie. Trening jest dostosowany do umiejętności uczestników - najczęściej wykorzystuje ciężar własnego ciała, ale również korzysta z podstawowych urządzeń. Odpowiedni zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych.

PROWADZĄCY: Julek, Nikodem

TABATA

Interwałowy trening metaboliczny. Zajęcia poprawiające kondycję i wytrzymałość. Dzięki dużej intensywności ćwiczeń podnoszą metabolizm jeszcze na długi czas po treningu. Zajęcia dla fanów intensywnego wysiłku.

PROWADZĄCA: Gosia O.

EXTREME FIT 

Zajęcia wzmacniająco-wytrzymałościowe. Rodzaj treningu funkcjonalnego polegający na poprawianiu wzorców ruchowych i intensywnej pracy całego organizmu.

PROWADZĄCA: Agnieszka

MAGIEL ON THE BEACH

To już ostatnia szansa na dobrą formę na lato! Chcecie mieć jędrne pośladki i kratę na brzuchu? Chcecie dobrze wyglądać na wakacyjnym wypadzie nad morze? Jeśli tak, to zajęcia "Magiel on the Beach" są właśnie dla Was. To intensywny trening krążeniowo-oddechowy z wagą własnego ciała, wykorzystujący dynamiczne przyśpieszenia w trakcie ćwiczeń (interwały). Mile widziane są osoby zarówno zaawansowane, jak i początkujące. Nie zwlekajcie z wypadem do Magla!

PROWADZĄCA: Julia

BAR  

( Zajęcia ze sztangami )

Trening wytrzymałości i siły z użyciem specjalnej sztangi. Doskonała lekcja kształtująca z możliwością dostosowania obciążenia do umiejętności ćwiczącego.   

PROWADZĄCY: Fabian, Agnieszka W.

 

KONDYCJA

RÓWNOWAGA

!

STRETCHING

Kompleksowy zestaw ćwiczeń rozciągająco - relaksujących, utrzymujący Twoje ciało w dobrej formie. Jeśli całe dni spędzasz w jednej pozycji (siedzącej lub stojącej) i odczuwasz dokuczliwą sztywność całego ciała, to jest to idealny trening dla Ciebie.

PROWADZĄCA: Ola

PILATES

Zajęcia wzmacniające mięśnie całego ciała,w szczególności mięśnie głębokie brzucha, grzbietu i miednicy. Ćwiczenia wykonywane są w spokojnym tempie, w rytmie własnego oddechu. Pilates wyrabia nawyk utrzymania prawidłowej sylwetki oraz podnosi próg czucia własnego ciała. Dzieki ćwiczeniom wzrasta świadimość ruchu i koordynacja. Świetne uzupełnienie każdego treningu. Pilates jest bardzo bezpieczną formą ćwiczeń, proponowaną wszystkim, także osobom po kontuzjach.

PROWADZĄCA: Julia

JOGA 

Joga daje każdemu, kto ją praktykuje doskonałe, zarówno fizyczne jak i psychiczne, samopoczucie. Praktyczne doświadczenie to podstawa jogi, ważna jest przy tym wewnetrzna dyscyplina i regularna praktyka. Giętkość kręgosłupa, usunięcie bólu pleców, unormowanie ciśnienia krwi, to tylko niektore pozytywne rezultaty regularnych ćwiczeń. Ćwiczenia nie służą rywalizacji. Każdy ma inne możliwość, dlatego sam podejmuje decyzję i wybiera najlepszą formę pracy z ciałem.  

PROWADZĄCA: Ola 

 

RÓWNOWAGA
 
 
FITNESS KLUB MAGIEL 2008 | aerobik